

Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Miriale
2005-08-17 14:341.

Torolt_felhasznalo_178549
Létrehozva: 2005. augusztus 17. 14:34
Most elég pipa vagyok, de azért megpróbálom érthetõen és tömören összefoglalni, mi is a gondom. A Nõk Lapja offline változatában volt nyár elején egy kis prospektus a fent nevezett cég hiperszuperkedvezõ ajánlatával, egy barackszínû fehérnemûszettel. Én ezt annak rendje és módja szerint megrendeltem (tényleg jól nézett ki, és az ára sem volt rossz), és beikszeltem a rubrikát, mely szerint "érdekelnek a cég következõ akciói is". Kijött a cucc egy dobozban, csekkel, amit ki is fizettem, majd elfelejtettem õket. 1 hónapra rá felhív apukám, hogy a postaládában van egy doboz nekem címezve, amit a kérésemre ki is bontott. Három különbözõ bugyi volt benne, egy 4500 forintos csekkel, meg egy figyelmezetéssel, hogy a következõ "szállítmányo" nyolcezer valáhányszáz forint értékben augusztusban érkezik. Ledöbbentem teljesen, felhívtam a papíron szereplõ telszámot, ahol egy pikírt csaj kiosztott, hogy én isgenis bekarikáztam egy rubriokát, miszerint kérem a következõ akciókat. Könyörgöm!!!!!! Hogy képzeli bárki is, hogy majd látatlanban, minden elõzetes tájékoztatás nélkül, anélkül, hogy látnám a terméket, tudnám az árát, rámsózhat mindent. Közölte, ha valami nem tetszik postázzam fel. Kérdeztem hova, erre közli, hogy Svájba!!!!!!!, merthogy magyarországon csak telefonos ügyfélszolgálat van. A párom bepöccen erre és feladta utánvéttel, erre ma megjelent a postás apukámnál tõlük valami papírral, amiben pénzt követelnek. Apu persze aláírta, hogy nem veszi át.
nos, én is bekerültem a körbe, még 2006-ban, nagy örömömre
Miután az első csomagot kifizettem, lemondtam a következőt, de azt a rákövetkező szállítással kapcsolatban kipostázták. (a kipostázás nem megfelelő szó, ugyanis nem a posta kézbesíti) Nos, visszaküldtem a cég svájci címére sima csomagként, egy levél kíséretében, melyben lemondtam a további csomagokat. Erre nem jött egy ma? Nos, akkor kezdet el kutatni a neten, hogy mi is ez, és netán valaki hasonló cipőben jár...
Igen, látom, elég sokan vagyunk csak itt, ebben a fórumban, de találtam egy másikat is, sok hasznos infóval
Beemelek párat:
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet - A távollévők között kötött szerződésekről
8. § (1) A gazdálkodó szervezet nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
(2) A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a gazdálkodó szervezet ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását.
Telefonszámuk: 06/1/888-6210
6211
6212
6288.
Ja, és más póruljárt emberektől újabb cím: 1476 BP, Pf 308. ide küldték vissza a nem kért árut (azt a címet az ügyfélszolgálatos adta meg nekik)
Nos, még egy érdekes esemény: a számlán a 061/888-6262 es szám szerepel, ott nem veszi fel senki, max a rögzítő. DE a fenti számokon az elsőn sikerült beszélnem egy ügyintézővel, aki váltig állította, hogy a 06-1/888-6262-t hívtam....Pedig nem. Na mindegy, ez is érdekes fejlemény. De lemondtam remélem ezennel mindent.
Igazából nem is az idegeít hogy nem tudom, hogy mi lesz ennek a vége, hanem az a pofátlanság, amit ez a cég művel!! Ja és a visszaküldött csomagom a telefonos ügyintéző szerint nem érkezett meg Svájcba, ott azt nem vették át. Ez is érdekes, hova tűnhetett?
Mindenesetre senki nem tudja bizonyatíni, hogy bármit is átvettünk volna....
Hát, hogy ne csak rosszat kapjon a Miriale, én dícsérném őket. 2 éve vagyok a tagjuk, és csak jót mondhatok róluk. 2-3 havota küldik a fehérneműket. Ha a következő csomagot nem kérem, lehetőség van lemondani. Ha pedig úgy alakul, akkor kiegészítőket rendelhetek a tangákhoz. Csodálatos, tartós fehérneműket küldenek. A telefonjuk ( mint bámely cégnek) néha foglalt, de én még mindig tudtam velük beszélni, egyeztetni ha akartam.
Úgyhogy én csak dícsérni tudom őket. És a barátaim közül is akik tagok, még soha nem volt problémájuk.
Sziasztok!Véletlenül akadtam rá erre a topicra,pont jókor,ugyanis reggel óta próbálom őket elérni telefonon,hogy nem kérem a bugyijukat,de folyamatosan foglalt a telefonjuk.Amúgy is ideges voltam miattuk,hát még most,hogy elolvastalak benneteket.Most akkor küldik a gatyákat nekem meg ki kell fizetni?A honlapjukon nem találtam emil címet ,ahol esetleg le lehetne mondani.Nekem nem kellenek a bugyik.Jó átb...-szás az egész.Elnézést,hogy alpári vagyok,de sík ideg vagyok,hogy nem érem el őket.
Üdv: Én küldöm Neked remélem sikerrel jársz:
CH 1033 Cheseaux/Lausanne Tel:/06/-/1/888-6262 Fax:/06/-/1/ 888-6299
www.provea.com
Gombóc
Akkor én jobban jártam mert a szórólapon megrendelt fehérnemüt 2 hónapja nem kaptam meg és már interneten sem lehet a "CÉGET" elérni!
Üdv: Gombóc
Sikerült nekem is felhívnom őket és lemondatnom a következő csomagot, és kérdezte a nő a telefonban, h küldjenek e katalógust, mondtam nem. Tehát akkor semmiféle további ajánlatot nem fogok már kapni? Se további csomag, se további ajánlat?! Ugye ez ezt jelenti?
Csak az első csomagot szeretném megkapni.
Természetesen ez lehetséges. Ebben az esetben Ön nem részesül igen kedvezményes bemutatkozó árunkból. A terméket normal áron rendelheti meg.
Ezenkívül interneten is lemondtam, de arról sincsen semmi bizonyíték, hogy megkapták!
Sziasztok!
Én épp a kezemben tartok egy Miriale-s prospektus és már majdnem megrendeltem a jól hangzó fehérnemű együttest,de gondoltam utána nézek,hátha van vmi a cégről
, Hát azt hiszem jól tettem
Szerintetek akkor ne is rendeljem meg , kamu az egész?
Ugylátom,mindenkit átvágtak
Nekem is küldtek már 4 csomagot. Legalábbis papíron, szerintük. Valójában én 2 csomagot kaptam, azokat ki is fizettem nekik. Erre küldenek egy felszólító levelet, hogy tartozom kb 8e Ft-tal és azonnal fizessem be. Próbáltam őket többször elérni telefonon, de mindig csak az üzenetrögzítővel sikerült beszélnem
Az egésznek a gyenge pontja az, hogy sima levélként küldik a cuccot, nekem mindkét alkalommal a bejárati ajtó elé a lábtörlőre volt lerakva a doboz, szóval bárki aki arra jár és megtetszik neki, elvihette volna (valószínű ez történt azzal a 2 szállítmánnyal is amit szerintük elküldtek, de én sosem kaptam meg).
Hogy tudják bizonyítani,hogy nálatok van a csomag ,amit küldtek ?
És ,ha kiloptáák a ládából?
Nekem is küldtek 2 csomagot.Én nem fizetesm ki.
Mi van akkor ,ha elköltöztem és üres a ház?
Sziasztok!
Nekem idős édesanyám rendelt meglepetésnek három bugyit. Telefonon keresték meg!!! A bugyik megjöttek. Más méret, nylon, csekk. Na én utánvéttel feladtam a postafiókos címűkre a bugyikat. Pár nap múlva a postás otthonra meghozta a cuccot "nem vette át" jelzéssel. na így 750 Ft-om bánja a dolgot.
Szegény édesanyámnak oktatást tartottam, hogy senkinek, semmire ne válaszoljon, ne dobjon be válasz levlapot, ne vegyen át csomagot, kecsegtető ajándékot stb.
Gabi
Akit érdekel belinkeltem a címet:
http://www.tk-anbieter.de/0180/forum/read.php?f=1&i=1149&t=497
érdemes megnézni...
EZT EGY NÉMET FÓRUMON TALÁLTAM....
Autor: Julia (213.39.251.---)
Datum: 22 .06.2004 13:32
Hallo, habe in einem anderen Forum noch folgende Informationen gefunden, die tatsächlich stimmen! Es handelt sich hierbei um ein Unternehmen, dass auch unter Front International, Socks International, Body by Patricia, etc. firmiert. In der Schweiz von Cheseaux/Lausanne aus agiert man unter dem Namen Provea, alias Miriale International, alias Tono International. Hinter all diese "Firmen" steckt eine schwedische Organisation die sich International Trading nennt und derartige Aktionen Europaweit durchführt. Direktor ist ein gewisser Björn Westerlund. Adresse: ITH International, Mr. B. Westerlund, Kermistvagen 3 , 18379 Täby, Sveden. Die angegebene Adresse in Niederaula ist ja wie gesagt nur ein Postfach. Es werden Waren unaufgefordert zugeschickt (oft Unterwäsche, etc.) dann gemahnt und ein Inkassounternehmen eingeschaltet. Alle Anrufe, schriftliche Beschwerden, Zurücksendungen, helfen i. d. R. nichts. Insbesondere in den Niederlanden gibt es eine Vielzahl derartiger Fälle. Die Zahlungsaufforderung stammt (zumindest in den NL) von dem (von vielen betroffenen als dubios bezeichneten) INkassobüro INtrum Justitia Postbus 29808, 2502 LV den Haag, nederland. Wie aus vielen Forumsbeiträgen in den NL zu entnehmen ist, scheint es wohl das BEste zu sein in keiner Form auf die niemals angeforderte Ware diev. Mahnungen bzw. Inkassoaufforderungen zu antworten. (Dieser Text stammt nicht von mir, habe ihn aus einem anderen Forum bzgl. dieser Abzocker, wollte es nur weitergeben zur Info für alle. Habe nämlich den gleichen Scheiss mit denen laufen. Diese Informationen stimmen aber tatsächlich. Was kann man da machen?
De tele van vele az internet keressetek rá: provea miriale
Sziasztok!
én még télen rendeltem Miriale-ról egy melltartó-bugyi együttest, aztán szépen elfejtettem őket. Most kaptam + a 4900.-Ft-os csekket, meg 3 bugyi+egy órát. szeretném őket felhívni és lemondani az egészet, de már a telefont sem veszik fel!!! 2 napja szinte folyamatosan próbálom őket elérni.....tudnátok segíteni,h most mit csináljak, postázzam vissza?
Na, véletlenül pont meglett a jogszabály.
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet - A távollévők között kötött szerződésekről
8. § (1) A gazdálkodó szervezet nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
(2) A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a gazdálkodó szervezet ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását.
Tehát: k.pja be a Miriale
Ez a cég kamu. Ha vissza akarjátok küldeni a bugyit csak ajánlott levélben. Csomagot nem fogadnak postafiók címen pláne ha portós.
Anyukám postás Ő nyomozta ki hogy levelet átvesznek. A legjobb ha bármit küldenek ne fogadjátok el mert nem tudtok megszabadulni tőlük.
Sziasztok!
Ugyanebben a cipőben járok én is. Tudom nektek mondani a Budapesti iroda címét: Miriale International, 1535 Budapest, PF.:910 Tel.:06-1/888-62-88 Fax.: 06-1/888-62-99
Remélem több sikerrel jártok mint én, mert rajtam még mindig be akarják hajtani a pénzt, pedig a csomagot visszaküldtem. Kiváncsi leszek mi lesz belőle, ha tudok valamit akkor irok.
Sziasztok
Csak azt nem értem, hogy mivel bizonyítják, hogy át is vettek a csomagot. Csak úgy dobálják a postaládámba a csekkel együtt?
Ilyen alapon én is gyárthatok magamnak "sárga" csekket, és bedobálom minél több postaládába, hogy tessék már befizetni, mert irgum-burgum.
sziasztok csajok!!!
ez az a cég, akik karácsony elõtt kék garnitúrát árultak, plusz kombinét hozzá???
mert én akkor megrendeltem ugyan, de azóta is várom....semmit nem küldtek.
de most már asszem, inkább örülök neki
nektek meg hajrá!!!!
De nekem egy magyarországi postafiókcímet adott!!! (ez az, amit nem találok, amire visszaküldtem)
A svájcit tudom
Nekem megvan a levélcímük is,
Route des Dragons 9 CH 1033 Cheseaux/ Lousanne, (mellesleg a Nemzetközi Olimpiai Bizottság székhelye is itt van. )
Lehet hogy a sportszerûség innét????
A fõnököm rendelt ilyeneket. Mi többször visszaküldtük, mert a hülye fõnököm nem tudta milyen mérete van. Szóval mi mindig egy Budapesti postafióknak címeztük!!! Tehát van Mo-i címük.
Próbálj meg türelmes és kedves lenni a nõvel a telefonnál. Nekünk minden további nélkül megadta a budapesti címet. Amit sajna nem tudok, mert már nem ott dolgozom.
Nekem a második csomagot senki nem vette át, a levélszekrény elég volt ......A fenébe is velük.
Remélem sikerül majd elintézned, hogy végleg ne küldjenek, és ha javasolhatom messze kerülje el mindenki ezt a céget....
Sziasztok! Engem is felbosszantottak.
Lemondtam faxon annak rendje s módja szerint (idõben!), erre 1 vagy 2 hónap múlva küldték, és a csekket is. Én felhívtam õket, és elmondtam, hogy én annak idején lemondtam a további ajánlatokat. Nekem azt mondta a nõ (nagyon kelletlenül, mint amilyennek egy ügyfélszolgálatosnak kell lennie
), hogy nem tudták eldönteni, hogy az csak a következõre vonatkozik vagy az összes továbbira. Nem tudom, mit lehet félreértelmezni azon, hogy "... a továbbiakban nem kérem ajánlatukat". Na, mindegy, nekem megadott egy budapest postafiókcímet, ahova küldhetem, persze saját postaköltségre, de hát még mindeig jobban jártam, mintha a fehérnemût kellett volna kifizetnem, amit nem kértem.
Röhej egyébként, hogy annak örül a nép (én), hogy "csak" a postaköltséget kellett fizetnem, na mindegy.
Azóta nem küldtek semmit, hála Istennek.
Megnéztem, de sajnos már nincs meg az ajánlott levél szelvénye, úgyhogy nem tudom megmondani, milyen címre küldtem
De az ügyfélszolgálatos nekem megmondta, sztem próbáld meg erõszakosabban
!
Kedves Mia!! Nem vagy egyedül. Le kell mondani telefonon, meg kell erõsíteni a lemondást faxon is. Én is hasolóképpen jártam velük ,megjött a 3 bugyi, amit természetesen én sem rendeltem meg, na már ha küldték, kibontottam, nagy duzzogva kifizettem, nem is az én méretem, de hát jól átvágtak minket.
Megírtam nekik, hogy felejtsék el, hogy valaha is rendeltem tõlük valamit.
A kérdésem, hogy ilyenkor mi van?????? Tényleg jogukban állhat engem ezzel cseszegetni??? Amikor én semmi mást nem rendeltem, és amit elõtte ingen, azt kifizettem.
A másik kérdésem, hogy aki kapott a Nõk Lapján keresztül ilyen prospektust és esetleg megvan a cég telefonos ügyfélszolgálatának a száma, elküldi nekem. Csak mert "természetesen" a Miriale International néven Magyarországon nincsenek bejelentve.
Köszönöm, és bocsi, hogy mégis hosszú lett.